Konkurs "Tshirt Canvas" - zaprojektuj swoją koszulkę z Veteran Shop&Gallery

2016-07-05
Zawsze marzyłeś, żeby samodzielnie zaprojektować koszulkę, która zostanie wprowadzona do sprzedaży? Zajmujesz się grafiką i interesujesz się streetwearem? Znasz obecnie panujące trendy oraz historię mody ulicznej? Mamy dla Ciebie wyjątkowy konkurs, który sprawi, że marzenia o wprowadzeniu do produkcji Twojego autorskiego projektu staną się faktem!

Zasady naszej akcji są bardzo proste - czekamy aż uwolnisz swoją wyobraźnię, przelejesz swój pomysł na ilustrację i wyślesz go nam. Od prac konkursowych oczekujemy przede wszystkim kreatywności, osadzenia w kontekście dzisiejszego oraz klasycznego streetwearu oraz wartości artystycznej. Wszystkie zgłoszenia zostaną ocenione przez jury, w którego skład wchodzą osobistości związane zarówno z modą uliczną, jaki i street artem. Pełny skład komisji to: Zulu Kuki, Lis Kula, M-City, Michał Michalski (Newonce.net) oraz Jakub Detko (Veteran Shop&Gallery).

Na tym etapie nie stawiamy żadnych skomplikowanych technicznych wymagań, liczymy, że pokażesz na co Cię stać. Ewentualne zmiany w trakcie produkcji będziemy konsultować z Tobą na bieżąco w celu jak najlepszego efektu końcowego. Nie stawiamy Ci żadnych wymagań odnośnie metody wykonania projektu. W swoim zgłoszeniu zamieść dowolny plik graficzny lub skan ilustracji z nazwą pliku zawierającą imię i nazwisko oraz informacje o rozdzielczości, według wzoru: imie_nazwisko_300. Swój projekt wyślij na adres [email protected] w temacie maila wpisując: „Zgłoszenie do konkursu T-shirt canvas”+imię i nazwisko autora. W treści wiadomości zawrzyj:
- imię i nazwisko autora
- numer telefonu i adres
- subiektywna interpretacja pracy (max. 300 słów)
- oświadczenie: Wyra am zgod na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb zwi zanych z Konkursem na zgodnie z Ustaw z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó źniejszymi zmianami).

Masz czas do 1 sierpnia włącznie- pamiętaj, że o zgłoszeniu decyduje data wysłania maila. Następnie Twoja pracy trafi do jury, które ogłosi wyniki obrad 5 sierpnia. Zwycięzca zostanie poinformowany drogą mailową, a jego praca zostanie opublikowana na fanpage'u Veteran Shop&Gallery oraz kanałach komunikacji sklepu oraz partnerów konkursu. Oczywiście wygrywa praca, która zbierze najwięcej głosów sędziów.

Na koniec zostawiliśmy najważniejszą informację: na laureata konkursu, oprócz chwały oraz satysfakcji, czeka 20% zysku pochodzącego ze sprzedanych koszulek wyprodukowanych przez Veteran Shop&Gallery i udostępnionych do sprzedaży jako specjalny quickstrike w naszym sklepie.

Pełny regulamin znajdziesz poniżej. Nie czekaj i zgłoś swoją pracę!

Regulamin konkursu "Tshirt Canvas"

POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.     Regulamin określa warunki organizacji konkursu „T-shirt canvas” („Konkurs”), którego celem jest odkrycie i promocja młodych uzdolnionych grafików, którzy chcą związać swoją przyszłość z projektowaniem odzieży.

2.     Wyłącznym pomysłodawcą oraz organizatorem Konkursu jest: Veteran Shop Jakub Detko Wiktor Komorniczak s.c NIP: 5252556254 REGON: 146715757 („Organizator”).

3.     Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. Nr 4 z roku 2004 poz. 27 ze zm.).

4.     Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

5.     Konkurs trwa od dnia 5 lipca 2016 roku do końca dnia 5 sierpnia 2016 roku [ogłoszenie zwycięzcy ].

6.     Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym regulaminie. Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na jego stronie internetowej www.vtrn.pl

UCZESTNICY KONKURSU
7.     Konkurs jest przeznaczony wyłącznie dla osób fizycznych, które w dniu przystąpienia do Konkursu spełniają łącznie następujące warunki:
a) ukończyły 18 rok życia;
b) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.

8.     Udział w Konkursie i podanie danych związanych z udziałem jest całkowicie dobrowolne.

ZASADY UCZESTNICTWA
9.     Projekty biorące udział w Konkursie nie mogą pochodzić z innych konkursów.

10.  Uczestnik może przesłać wyłącznie projekt, do którego przysługują mu wszelkie prawa autorskie.

11.  Prawa autorskie do prac laureatów I, II i III miejsca przechodzą w całości na Organizatora. Organizator nabywa praw z chwilą rozstrzygnięcia konkursu tj. w dniu 8 lipca 2016 roku, na wszystkich polach eksploatacji takich jak:
a)     wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy projektu, jego realizacji lub jego poszczególnych elementów,
b)    wprowadzanie do obrotu egzemplarzy projektu, jego realizacji lub jego poszczególnych elementów,
c) użyczanie i najem egzemplarzy projektu, jego realizacji lub jego poszczególnych elementów.
d) publiczne wystawienie projektu, jego realizacji lub jego poszczególnych elementów, a w tym publikacji na stronach internetowych www.vtrn.pl,
e) zwielokrotniania projektu przy zastosowaniu urządzeń odtwarzająco przegrywających, technik drukarskich i komputerowych,
f) wprowadzania do pamięci komputera.

12.  Organizator zastrzega sobie prawo publikacji wybranych prac w materiałach promocyjnych oraz w wydawnictwach okolicznościowych, materiałach prasowych i w Internecie. Prawo to Organizator zastrzega sobie na wszystkie przyszłe lata, tak, aby bez dodatkowych zezwoleń mógł prezentować wybrane prace w przyszłych publikacjach. W związku z publikacją nie jest przewidziane jakiekolwiek wynagrodzenie.

PRZEBIEG KONKURSU
13.  Tematem Konkursu jest zaprojektowanie nadruku na koszulkę, która zostanie wyprodukowana oraz będzie sprzedawana przez Organizatora.

14.  Prace mogą być nadsyłane w terminie od 5 lipca 2016 roku do dnia 1 sierpnia 2016 r. (decyduje data wysłania maila). Prace nadesłane po wskazanym terminie nadsyłania prac, oraz niespełniające kryteriów wskazanych w niniejszym regulaminie nie będą̨ brały udziału w Konkursie i nie będą̨ oceniane ani zwracane nadawcom.

15.  Uczestnik Konkursu przedstawi projekt w formie pliku graficznego w dowolnym formacie bądź́ zeskanowanej ilustracji odręcznej, uwzgledniający specyfikację techniczną udostępnioną przez Organizatora wraz z opisem grafiki mówiącym o inspiracjach.

16.  Nazwy plików załączonych w zgłoszeniu muszą zawierać imię̨ i nazwisko autora (pisownia bez polskich znaków) oraz informację o rozdzielczości danego pliku, według wzoru: imie_nazwisko_300 17.  W treści maila muszą znaleźć się:
- imię i nazwisko autora
- numer telefonu i adres,
- subiektywna interpretacja pracy (max. 300 słów)
- oświadczenie: Wyra am zgod na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb zwi zanych z Konkursem na zgodnie z Ustaw z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó źniejszymi zmianami).

18.  W przypadku wysłania kilku prac, każda musi zostać wysłana na Konkurs w osobnym mailu.

19.  Prace muszą zostać wysłane na adres mailowy: [email protected] z tematem: „Zgłoszenie do konkursu T-shirt canvas”+imię i nazwisko autora.

20.  Prace przesłane w terminie wskazanym w pkt. 14 niniejszego regulaminu, zostaną̨ ocenione przez jury konkursu w składzie: Łukasz „Zulu Kuki” Pączkowski, Jakub Detko/Veteran Shop&Gallery, Alek „Lis Kula” Morawski, Mariusz „M-City”  Waras, Michał Michalski / Newonce.

21.  Jury konkursu będzie oceniało prace konkursowe poprzez kryteria oceny takie jak: ciekawa interpretacja tematu, staranność wykonania, oryginalność́, kreatywność.

22.  W dniu  5 sierpnia 2016 roku na fanpage’u sklepu Veteran w serwisie facebook zostanie opublikowana zwycięska praca. Zwycięzca zostanie poinformowany również drogą mailową oraz telefonicznie.

23.  Z obrad Jury zostanie sporządzony protokół, w którym m.in. wymienieni zostaną laureaci konkursu wraz ze wskazaniem przyznanej im nagrody. Protokół będzie dostępny do wglądu dla uczestników w siedzibie Organizatora. 2

4.  Zwycięzcą zostanie ten uczestnik Konkursu, którego praca zostanie najwyżej oceniona przez jury Konkursu. Każdy z jurorów oceni każdą pracę w skali punktowej od 1 do 10. W przypadku takiej samej punktacji kilku prac, obrady zostaną wznowione, a prace z taką samą punktacją poddane ponownej ocenie.

25.  Nagrodą w Konkursie jest wyprodukowanie na koszt Organizatora partii koszulek, która trafi do sprzedaży w Veteran Shop&Gallery oraz udział w zyskach pochodzących ze sprzedaży w wysokości 20 % zysku od każdego sprzedanego t-shirta.

26.  Organizatorzy konkursu zastrzegają̨ sobie możliwość́ wykorzystania wszystkich materiałów konkursowych przekazanych przez uczestników konkursu do celów niezbędnych do realizacji Konkursu oraz w celach reklamowych i marketingowych, na stronie internetowej Konkursu i w materiałach PR-owskich (prasa, radio, telewizja).

27.  Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego opublikowania sylwetki i zdjęcia zwycięzcy.

28.  Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania zwycięskiej pracy przy okazji następnych edycji Konkursu.

29.  Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane z podaniem nieprawdziwych danych, bądź́ innego typu nieprawidłowości leżących po stronie Uczestników( w tym ewentualnego naruszenia przez nich praw autorskich osób trzecich).

30.  Zgłoszenia niekompletne, nie zawierające pracy odpowiadającej wymogom przewidzianym w niniejszym Regulaminie oraz opóźnione, nie będą uwzględniane w Konkursie.

31.  Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez organizatora danych osobowych uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, o ile dane takie będą̨ ujawniane w toku konkursu i w związku z jego przebiegiem. Zgodnie z art. 24 ust. 1 z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) Organizator konkursu informuje uczestników konkursu, iż ich dane osobowe będą przetwarzane w siedzibie Organizatora na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez uczestnika konkursu zgody wyłącznie w związku z wykonaniem postanowień́ niniejszego regulaminu oraz w celu promocji konkursu i informowania o konkursie. Każdy uczestnik ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

32.  Reklamacje i roszczenia związane z Konkursem należy zgłaszać́ Organizatorowi najpóźniej do dnia 15.08.2016 r. na piśmie wraz z uzasadnieniem. Reklamacje i roszczenia zgłoszone po tym terminie nie będą̨ rozpatrywane. Organizator rozstrzyga reklamację zgłoszoną w terminie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

33.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij