Regulamin sklepu Veteran Shop&Gallery - VTRN.PL
REGULAMIN SKLEPU Veteran Shop&Gallery - VTRN.pl
Sklep internetowy działający pod adresem www.vtrn.pl, prowadzony jest przez firmę Veteran Shop Jakub Detko Karol Szymanowski s.c. o numerze NIP: 525-255-62-54 z siedzibą przy ulicy Józefa Hauke-Bosaka 27, 01-540 Warszawa
TOWAR ZAMÓWIENIA DOSTAWA PICK PACK SAME DAY DELIVERY ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE CARHARTT/WEMOTO WYMIANY/ZWROTY REKLAMACJE DANE OSOBOWE / POLITYKAPRYWATNOŚCI TOWARY GRATISOWE
1. Wszystkie nasze produkty są w stu procentach oryginalne i pochodzą z legalnych źródeł.
2. Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3. Na każdy produkt udzielamy państwu gwarancji.
4. Zamówieniu podlegają tylko rzeczy znajdujące się na stronie www.vtrn.pl
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
6. Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia naszych produktów odwzorowywały ich prawdziwy wygląd.
7. Wszystkie zdjęcia produktów są własnością www.vtrn.pl i zabrania się ich publikowania bez zgody obsługi sklepu.
1. Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie drogą elektroniczną na stronie www.vtrn.pl
2.Wysyłka realizowana jest tylko na terenie Polski.
3. Sugerujemy klientom założenie konta w naszym sklepie przed złożeniem zamówienia, ponieważ znacznie ułatwia to zakupy w przyszłości. Zarejestrowany użytkownik może brać udział we wszystkich promocjach prowadzonych przez nasz sklep.
4. Aby dokonać zakupu należy się zarejestrować i wypełnić formularz znajdujący się na stronie www.vtrn.pl
5. Jeśli klient nie jest pełnoletni/pełnoletnia musi posiadać zgodę rodziców na dokonanie zakupu.
6. Prosimy o podawanie prawdziwych i kompletnych danych wraz z polskimi znakami.
7. Prosimy o podawanie prawdziwego i aktywnego numeru telefonu, ponieważ znacznie ułatwi to kurierowi dostarczenie przesyłki
8. Zamówienia, w których dane klienta będą nieprawdziwe lub niekompletne, mogą zostać anulowane.
9. Po złożeniu zamówienia nasz system automatycznie wysyła wiadomość elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta w formularzu zamówienia. Wiadomość zawiera link(odnośnik), na który należy kliknąć w celu potwierdzenia zamówienia. Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 7 dni zostaną anulowane.
10.Towar dostarczamy maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych. Wysyłka zazwyczaj następuje w tym samym lub nastepnym dniu po potwierdzeniu złożenia zamówienia lub zaksięgowaniu wpłaty.W większości przypadków paczki dochodzą w przeciągu 24 godzin od daty wysłania.
11.Zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni od daty złożenia, automatycznie zostają anulowane.
12.Zamówienia z opcją "Odbiór osobisty" nieodebrane w ciągu 7 dni od daty złożenia, automatycznie zostają anulowane. Nie dotyczy to zamówień opłaconych.
13. Jeżeli klient złoży zamówienie, ale odmówi odbioru paczki to zostanie on umieszczony na czarnej liście klientów i zamówienia od tej osoby nie będą obsługiwane.
14.Koszty przesyłki:
- przy zamówieniu o wartości do 149 zł koszt wysyłki na terenie Polski wynosi 20 zł dla przesyłek za pobraniem i 12 zł dla przesyłek przedpłaconych
- przy zmówieniu o wartości powyżej 149 zł koszty przesyłki przedpłaconej pokrywa Veteran
- przy zamówieniu o wartości powyżej 149 zł koszt przesyłki za pobraniem wynosi 11 zł.
15. Paczki nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta. Istnieje możliwość wysłania paczki z dostarczeniem w sobotę lecz liczy się to z dodatkowymi kosztami.
16. Paczki zabezpieczone są firmową taśmą. W przypadku gdy opakowanie przy odbiorze nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
DOSTAWA PICK PACK SAME DAY DELIVERY
1. Opcja dostawy Pick Pack dostępna jest tylko dla zamawiających z Warszawy i okolic.
2. Warunkiem realizacji "same day" jest złożenie i opłacenie zamówienia do godziny 15.00 (należność musi być zaksięgowana na naszym koncie).
3. Jedynie zamówienia złożone w dni powszednie (pn-pt) objęte są możliwością dostawy tego samego dnia.
4. Koszt wysyłki - 16 zł.
5. Brak możliwości realizacji zamówienia "za pobraniem".
ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE CARHARTT/WEMOTO
Nowa opcja w Veteranie. Od dziś macie możliwość składania indywidualnych zamówień na rzeczy marki Carhartt/Wemoto w naszym sklepie. Jeżeli nie znajdziecie modelu bądź rozmiaru rzeczy, która Was interesuje, możecie zamówić ją u nas.
Zasady zamówień:
1.Zamówienie indywidualne należy złożyć osobiście u obsługi sklepu na Mokotowskiej 24 lub internetowo poprzez mail: [email protected] w tytule wpisując „Zamówienie indywidualne Carhartt/Wemoto”
2.W mailu należy podać dokładną nazwę produktu, rozmiar, sposób wykończenia/sprania i kolor zamawianej rzeczy (jeżeli występuje więcej niż w jednym sposobie sprania). Dodatkowo można podać numer przedmiotu – znajduje się na każdej metce np. I001234.
3.Obsługa sklepu poinformuje o dostępności danej rzeczy oraz cenie.
4. Kwota zamówionego produktu może ulec zmianie do czasu wpłacenia zadatku przez klienta.
5.W przypadku realizacji zamówienia należy wpłacić zadatek w wysokości 50% wartości zamówionych rzeczy.
6.Realizacja zamówienia trwa około tygodnia. Czas realizacji zamówienia może ulec zmianie i zależy od ilości zamówień indywidualnych.
7.Po otrzymaniu zamówienia przez sklep Veteran, klient otrzyma informacje o możliwości odbioru swojego zamówienia. Należy poinformować obsługę sklepu o sposobie odbioru zamówienia (odbiór osobisty w sklepie, wysyłka).
8.Pozostałe 50% wartości zamówienia należy opłacić na prośbę obsługi sklepu.
9.Rzeczy z zamówień indywidualnych nie podlegają zwrotowi ani wymianie. W przypadku nieodebrania zamówionej rzeczy klient nie może ubiegać się o zwrot zadatku.
Przystąpienie do zamówienia indywidualnego jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższym regulaminem.
1.Wymiana lub zwrot opisane w poniższych punktach dotyczą towaru nie posiadającego śladów użytkowania, który nie spełnia oczekiwań klienta odnośnie: fasonu, koloru lub rozmiaru.
2. Klient ma prawo wymiany lub zwrotu towaru nie posiadającego śladów użytkowania w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
3. Wymieniany/zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (dotyczy to także pudełka) i musi zostać przesłany do nas wraz z oryginałem paragonu.
4. Chęć wymiany/zwrotu towaru należy zgłosić pracownikom sklepu wysyłając wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer (22) 628 04 64 informując nas o formie płatności dokonanej przy zakupie.
5. Jeżeli klient wymienia towar na inny rozmiar bądź model to wysyła go wraz z paragonem na adres:
Veteran Store
ul. Mokotowska 24
00-561 Warszawa
Jednocześnie składa dodatkowe zamówienie na towar, na który chce dokonać zamiany i w komentarzach wpisuje ”Wymiana-numer zamówienia, z którego towar będzie wymieniany”.
6. Jeżeli klient pragnie zwrócić towar to wysyła go na ww. adres wraz z paragonem oraz przesyła obsłudze sklepu dane bankowe do wykonania zwrotu środków.
7. Wartość zwracanego towaru zobowiązujemy się przelać na rachunek bankowy podany w formularzu wymiany/zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania deklaracji chęci zwrotu. Warunkiem dotrzymania przez nas 14-dniowego terminu zwrotu jest dostarczenie, w tym czasie, towaru do naszej siedziby.
8. Jeżeli wymiana obejmuje towar tańszy od towaru zakupionego pierwotnie wszelkie różnice w cenie związane z wymianą zobowiązujemy się uregulować w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas wymienianego towaru.
9. Jeżeli wymiana obejmuje towar droższy od towaru zakupionego pierwotnie to towar zostanie przesłany do ciebie dopiero po uregulowaniu rachunku w przypadku przedpłaty lub ewentualna różnica zostanie wliczona w pobranie.
10.Koszty przesyłki związane z wymianą pokrywa klient. Koszty takie wynoszą 20 zł - płatne u kuriera dostarczajacego towar.
11. Jeżeli wymieniany/zwracany towar będzie nosił ślady użytkowania to zostanie on odesłany do klienta na jego koszt.
12. Obsługa sklepu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
1. Reklamacja dotyczy naprawy, wymiany lub zwrotu produktu nowego lub używanego w którym stwierdzono ukryte wady fabryczne, za które odpowiada producent.
2. Jeśli klient chce zareklamować towar musi się wcześniej z nami skontaktować wysyłając wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer (22) 628 04 64.
3. Nieużywane towary, w których klient stwierdził wadę bądź uszkodzenia fabryczne są w miarę dostępności, wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W takim przypadku obowiązuje procedura zawarta w dziale WYMIANY/ZWROTY z taką różnicą, że koszty przesłania Państwu wadliwego towaru pokrywa sklep.
4. Jeżeli klient chce zareklamować używany produkt, który był kupiony w naszym sklepie musi przesłać nam kompletny i czysty towar z pudełkiem (o ile produkt został wysłany w firmowym pudełku). Do przesyłki należy dołączyć oryginalny paragon lub inny dokument zakupu.
5. W ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki rzeczoznawca wyda opinię dotyczącą zasadności reklamacji i przyjmie ją lub odrzuci.
6. Jeżeli reklamacja zostaje uznana, towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub inny. Jeżeli klient zażąda zwrotu pieniędzy wtedy dokonamy przelewu równego cenie zakupu produktu na podany w formularzu reklamacji rachunek bankowy. Termin realizacji zwrotu pieniędzy to 14 dni od zatwierdzenia decyzji o zwrocie gotówki.
7. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamowany towar zostanie odesłany do klienta.
8. Wszystkie koszty przesyłek związane z reklamacją pokrywa klient z wyłączeniem sytuacji, o której mowa w pkt. 2(REKLAMACJE)
DANE OSOBOWE ORAZ POLITYKA PRYWATNOŚCI
Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sklepowi wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sklep w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
1. Administrator danych osobowych
Veteran Shop Jakub Detko Wiktor Komorniczak s.c.
ul. Józefa Hauke-Bosaka 27
01-540 Warszawa
NIP: 525-255-62-54
2. Dane osobowe i prywatność
Jeśli klient zamierza założyć konto Użytkownika oraz korzystać z naszych usług, zostanie poproszony o podanie nam swoich danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych.
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
-
świadczenie usług oferowanych w Sklepie, np. usługi prowadzenia konta,
-
realizacja Twoich zamówień,
-
marketing bezpośredni, mogący polegać na przesyłaniu lub wyświetlaniu spersonalizowanych reklam,
-
przesyłanie newslettera.
Podstawa przetwarzania danych:
W zależności od podejmowanych przez Ciebie czynności, mogą to być:
-
umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do ich wykonania
-
umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
-
ciążący na nas obowiązek prawny, zwłaszcza związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
-
Twoja zgoda wyrażona w Sklepie – jeśli zdecydujesz się na jej wyrażenie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
-
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Podanie danych:
- dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy
Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
-
brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie
-
brak możliwości korzystania z usług Sklepu,
-
brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie,
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych oferowanych w Sklepie
Możliwość cofnięcia zgody:
-
w każdej chwili
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem
3. Profilowanie
W ramach Sklepu możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego Twoje dane osobowe. Profilowanie to polega przede wszystkim na automatycznej ocenie, jakimi produktami możesz być zainteresowany, na podstawie Twoich dotychczasowych działań podejmowanych w Internecie, w tym w ramach stron internetowych Administratora, i na przesyłaniu lub wyświetlaniu personalizowanych w ten sposób reklam produktów.
Profilowanie, którego dokonujemy nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Ciebie skutki prawne lub wpływających na Ciebie w podobnie istotny sposób.
4. Okres przetwarzania
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę
prawną, a więc do momentu, w którym:
-
przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych (zwłaszcza związany z rachunkowością) lub
-
ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez Strony lub
-
cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
5. Bezpieczeństwo danych
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
6. Twoje uprawnienia
Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:
-
dostępu do Twoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia lub
-
ograniczenia przetwarzania,
-
żądania przeniesienia danych do innego administratora.
A także prawo:
-
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
-
z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących
Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie
uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na
podstawie tych przepisów, -
jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym
profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem
bezpośrednim.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
7. Ciasteczka
Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
-
są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.);
-
umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Sklepu;
-
nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
-
usunąć pliki cookies,
-
blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
-
zapamiętywania informacji o Twojej sesji,
-
statystycznych,
-
marketingowych,
-
udostępniania funkcji Sklepu.
Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
-
Firefox
-
Chrome
-
Safari
-
Internet Explorer / Microsoft Edge
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
8. Usługi zewnętrzne / odbiorcy danych
W związku z naszym Sklepem korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane (wyłącznie w celach wskazanych w niniejszej polityce).
Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:
-
Podmiot realizujący dostawę towarów
-
Dostawca płatności
-
Osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność
-
Dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
-
Dostawca oprogramowania ERP
-
Podmiot zapewniający system mailingowy
-
Podmiot zapewniający usługi marketingowe
-
Podmiot ułatwiający optymalizację Sklepu
-
Portale społecznościowe
-
Podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne
-
Odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
9.Przekazywanie danych osobowych do państw spoza Unii Europejskiej
W związku z powyższym, Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty spoza Unii Europejskiej. Właściwy poziom ochrony Twoich danych, w tym poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń, zapewnia:
-
uczestnictwo tych podmiotów w Tarczy Prywatności UE-USA, ustanowionej decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej jako zbiór zasad gwarantujących odpowiednią ochronę Twojej prywatności.
10. Kontakt z administratorem
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
Napisz na adres e-mail:
1. Towar gratisowy dodawany jest, gdy wartość składanego pojedynczego zamówienia osiąga określoną kwotę, zwaną kwotą progową.
2. Kwota progowa określana jest przez sklep. Przy zwielokrotnieniu kwoty progowej zamówienia liczba towarów gratisowych nie ulega zwielokrotnieniu.
3. Towarem gratisowym jest produkt dostępny w asortymencie sklepu.
4. Towary gratisowe wybierane są przez sklep. Nie ma możliwości wyboru innego produktu jako "produkt gratisowy" jeśli nie jest on objęty promocją.
5. Towar gratisowy nie podlega wymianie.
6. W przypadku zwrotu zamówienia, do którego dodano towar gratisowy, towar ten również podlega zwrotowi. Obowiązuje wtedy regulamin ZWROTY.
7. W przypadku zwrotu zamówienia, do którego dodano towar gratisowy, a do którego nie dołączono przy zwrocie towaru gratisowego, kwota zwrotu jest pomniejszona o cenę detaliczną produktu gratisowego w chwili jego sprzedaży.