Vans Vault x Our Legacy

2017-02-21
Z okazji zbliżającej się wielkimi krokami premiery kolekcji Vans Vault x Our Legacy, mamy dla Was historię tej wyjątkowej skandynawskiej marki, która wymknęła się schematom, podbiła serca fanów mody na całym świecie oraz udowodniła, że kreatywność to największa wartość jaka funkcjonuje w branży odzieżowej.

Założycielami szwedzkiego brandu są Jockum Hallin i Cristopher Nying. Przyjaciele od dzieciństwa, pracownicy sklepu odzieżowego, którzy w 2005r. postanowili wydać linię swoich T-shirtów. Wyrób ten bazował na idealnie skrojonym kształcie i włoskiej jakości. Przez dwa lata marka przeszła od sprzedaży koszulek, do wypuszczania na rynek całych kolekcji. W 2007r. do grona współwłaścicieli dołączył także Richardos Klaren.


Pierwszy sklep został otwarty w 2008r.w  Krukmakargatan w Sztokholmie. Marka wypuszczając swoje pierwsze kolekcje ukierunkowana była na tworzenie produktów wysokiej jakości nie skupiając się na kreowaniu nowych trendów, czy podążaniem za panującą modą. W myśl przeciwstawiania się konsumpcjonizmowi, twórcom od początku istnienia marki zależało, aby to nabywcy dopełniali ubrania swoimi przekonaniami i wyznawanymi wartościami. Męska linia produktów basic bardzo szybko przypadła do gustu odbiorcom. Naturalną więc koleją rzeczy była rozbudowa asortymentu sklepu o kolejne kolekcje, tym razem zdecydowanie bardziej wyraziste i pokazujące prawdziwą tożsamość projektantów.

Linia ubrań wypuszczona przez markę w 2012r. była zapowiedzią zmian. Our Legacy wprowadziło do swojej oferty elementy o niepowtarzalnym designie, odbiegające od znanego nam nurtu skandynawskiej mody, jednocześnie dalej utrzymując najwyższe standardy swoich wyrobów. Nie tylko printy na koszulkach odróżniają markę na rynku. Our Legacy, ma swój niepowtarzalny sposób komunikacji z odbiorcami. Po stworzeniu The Swing of the Pendulum - dodatku do swojej kolekcji “When Time Flies By 2007″, zamiast robić pokaz mody, właściciele zdecydowali się wydać książkę razem ze szwedzkim autorem Davidem Permén’em. „Short Story Book” opowiada o fikcyjnej postaci o imieniu Sean de Germand – bohater idealnie odzwierciedlał idee Our Legacy. Jego historia opiera się o przenosiny z konserwatywnego Oxfordu w Anglii do bardziej artystycznego Paryża, w którym odnajduje swoje miejsce. W ten oto ciekawy sposób, autorom udało się nie tylko opisać kolekcję, ale wytłumaczyć jak nastrój i otoczenie potrafi wpływać na nasze decyzje. W książce nie znajdziemy żadnych obrazków – po stronie odbiorcy bowiem leży wykreowanie świata odpowiadającego jego wyobrażeniom.


Książka była tylko jednym z ciekawych przedsięwzięć - marka ma ich znacznie więcej. Kolejnym przykładem może być opublikowanie albumu fotograficznego, razem z Tonym Cederteg’iem, do którego zdjęcia wykonał Tre Dadlar.

Our Legacy, nie wpisuje się w ramy skandynawskiego designu, ale stanowczo reprezentuje widoczny ostatnimi czasy nurt nordyckich marek, które podbijają świat mody. Nie brakuje jej jednak wartości, które tak kochamy w szwedzkiej architekturze, jak np. czyste linie czy niepodważalna autentyczność. Wszystko po to, by dać ludziom przekaz, by byli sobą i nie przejmowali się za bardzo opinią społeczną i panującymi trendami - tak jak robią to do dziś właściciele Jockum Hallin,  Cristopher Nying i Richardos Klaren.


Poniżej znajdziesz zdjęcia przedstawiające najnowszą kolekcję Vans Vault x Our Legacy, którą kupisz w Veteranie już 25.02 – sprzedaż w pierwszej kolejności rozpocznie się o 10:30 w sklepie stacjonarnym na Mokotowskiej 24, pozostałe rozmiary trafią do sklepu online w sobotę, w godzinach popołudniowych.

Ceny poszczególnych produktów kształtują się następująco:

Authentic Pro LX - 359 zł

Half Cab Pro'92 - 479 zł

Old Skool Pro'92 - 439 zł
















Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij