Blog

Turbokolor x Steve Caballero
Turbokolor x Steve Caballero
Turbokolor to streetwearowa marka której nikomu nie trzeba przedstawiać. Swoją pozycję ugruntowała nie tylko dzięki zapałowi z jakim założyciel, artysta – Swanski, prezentował swój design światu, ale również przez liczne kolaboracje ze sławnymi nazwiskami. Jeśli komuś z Was wydawało się, że współpraca z Chrisem Haslamem to najwyższy pułap jaki uda się Turbokolorowi osiągnąć, to nie mógł się bardziej mylić. Przedstawiamy kolaborację ze Stevem Caballero - legendą deskorolki, dzięki której skateboardowy świat wygląda dzisiaj tak, a nie inaczej.

Przeczytaj więcej
Vans x Schoeller
Vans x SchoellerKlasyka w połączeniu z innowacyjnością, to wiosenna propozycja Vans w kolaboracji z firmą Schoeller.
Przeczytaj więcej
Native Union - estetyka i funkcjonalność
Native Union - estetyka i funkcjonalność

Żyjemy w czasach, gdy nasze elektroniczne urządzenia towarzyszą nam na każdym kroku. Jesteśmy w stanie wybierać spośród licznych smartphone’ów dostępnych na rynku, jednak jeśli chodzi o  akcesoria nasze możliwości stają się mocno zawężone. Często zmęczeni wszechobecnymi plastikowymi gadżetami, szukamy czegoś, co wyróżni się na tle innych i będzie jednocześnie spójne z naszym stylem życia i estetyką. Native Union to odpowiedź, która usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających.


Przeczytaj więcej
Top10 modeli objętych promocja -30%
Top10 modeli objętych promocja -30%Już dzisiaj o 19:30 ruszamy w Veteranie z promocją -30% na wszystkie buty, które znajdują się w naszym asortymencie. Promocja obowiązuje zarówno stacjonarnie, jak i online (z kodem: VTRN30) i potrwa do końca poniedziałku, 20.03. W celu ułatwienia Wam zakupów, przygotowaliśmy listę 10 najciekawszych modeli objętych akcją. Zapraszamy na vtrn.pl oraz Mokotowską 24! 
Przeczytaj więcej
Uppercut Deluxe - klasyka w nowym wydaniu
Uppercut Deluxe - klasyka w nowym wydaniu

W dawnych czasach tzw. barbershop’y ozdabiały każdy uliczny róg. Dla mężczyzn do nich uczęszczających, były miejscem pełniącym ważną funkcję społeczną. Dowiadywali się tam najnowszych informacji oraz mogli manifestować swoje poglądy na temat aktualnych wydarzeń. I chociaż obecnie Barber nieco zmienił swoją formę, powrócił do łask po długich dekadach niebytu.


Przeczytaj więcej
Vans - prosto ze słonecznej Kalifornii
Vans - prosto ze słonecznej KaliforniiKażdy z nas jest w posiadaniu pary ulubionych butów, które chcielibyśmy nosić wiecznie i nigdy ich nie zmieniać. Sprawić by miliony osób na całym świecie pokochały ten sam model, udaje się jednak niewielu. Poszczycić się takim sukcesem może marka Vans. Kojarzona  ze światem skatebordingu i słoneczną Kalifornią, przeszła długą drogę podboju naszych serc.
Przeczytaj więcej
Victorinox - dożywotnia gwarancja jakości
Victorinox - dożywotnia gwarancja jakości

Co byś zabrał ze sobą na bezludną wyspę? Jeśli masz problem z odpowiedzią na to pytanie, nie musisz się dłużej zastanawiać. Scyzoryk Victorinox będzie najlepszą opcją. Nie liczymy, że uwierzysz nam na słowo, ale po przytoczeniu pewnych faktów, gwarantujemy że dasz się przekonać.


Przeczytaj więcej
The North Face - droga na szczyt
The North Face - droga na szczytLogo firmy The North Face kojarzy nam się z wysokiej jakości ubraniami outdoorowymi, sprzętem turystycznym i wspinaczkowym, a także wytrzymałymi akcesoriami. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę, jaka ideologia i ciekawa historia kryje się za tym ikonicznym już logotypem.
Przeczytaj więcej
Premiera nowej kolekcji Turbokolor S/S17
Premiera nowej kolekcji Turbokolor S/S17Już jutro mamy przyjemność zaprosić Was na premierę nowej kolekcji Turbokolor! Jak zwykle, poza najnowszymi ubraniami TK, będą czekać na Was dodatkowe atrakcje.
Przeczytaj więcej
OBEY- uliczna sztuka na ubraniach
OBEY- uliczna sztuka  na ubraniachKorzeni jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek streatwearowych na rynku, należy upatrywać w eksperymencie społecznym przeprowadzonym w 1989r. Wtedy to artysta, grafik streetowy z Południowej Karoliny - Shepard Fairey, wraz z przyjaciółmi z  Rhode Island School of Design, stworzył  artystyczną akcję „Andre the Giant Has a Posse”. Promocja słynnego wrestlera o pseudonimie André the Giant, opierała się na graficznych plakatach i naklejkach, które w następstwie Fairey zaczął wszędzie umieszczać i sprzedawać. Nazwał to swego rodzaju eksperymentem, gdyż jego celem była obserwacja, w jaki sposób społeczeństwo zareaguje na wszechobecne, ale nic nie komunikujące naklejki.  W inicjatywie Fairey’a przejawiała się kultura buntu, z elementami punk rocka, skateboardingu, przeciwstawiająca się polityce posłuszeństwa. Nawoływała do samostanowienia o sobie i nie poddawania się chwytom marketingowym i politycznym postulatom.
Przeczytaj więcej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel